/ Sykkel

Test av Specialized Vado SL 5.0 elsykkel

Specialized imponerer med en nyskapende og litt annerledes elsykkel til bysykling, pendling og transport. Vi har testet Specialized Vado SL 5.0.

Sist oppdatert: 30. juli 2021 kl 10.25
test specialized vado sl 5.0 elsykkel 2021
RASK ELSYKKEL: Vi har testet Specialized Vado SL 5.0 - en litt annerledes elsykkel. Foto: Kristoffer H. Kippernes
Specialized Vado SL 5.0

Pris: 51  499 kroner  

Vekt: 15,66 kg

Størrelser: S, M, L, XL 

Testår: 2022

Specialized har en rekke elsykler i forskjellige kategorier. Vado er navnet på syklene som er tiltenkt urban bruk, og det er to forskjellige typer sykler, Vado og Vado SL.  

Vi har testet sistnevnte, nærmere bestemt Vado SL 5.0. 4.0-modellen hadde vært mer direkte sammenlignbar på pris, men det var altså denne modellen som var tilgjengelig, og den lar oss uansett teste konseptet, for denne sykkelen skiller seg litt fra de andre i testen.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer UTE,

Terrengsykkel, Fri Flyt, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
50%
rabatt
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Utemagasinet.no er friluftsfolkets nettsted. Gjennom grundige utstyrstester, turreportasjer, og intervjuer med aktuelle friluftsprofiler får du inspirasjon og tips til dine egne turer.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Utemagasinet.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalist: Gunhild Aaslie Soldal | Tips til redaksjonen

Kommersiell leder: Alexander Hagen