/ Sykkel

Test av Cannondale Tesoro Neo X1 Stepthru

Cannondale Tesoro Neo X1 er en velutstyrt og solid elsykkel som kan egne seg både til jobbsykling og sykkelturer. Spesielt én detalj gjør at den skiller seg fra konkurrentene. 

Sist oppdatert: 6. april 2022 kl 12.25
elsykkel cannondale test
STRØKEN: Cannondale Tesoro Neo X1 er en skikkelig stilig elsykkel. Foto: Kristoffer H. Kippernes.
Cannondale Tesoro Neo X1 Stepthru 2022

Pris: 58 999 kroner

Vekt: 29,03 kilo

Størrelser: S, M, L

Testår: 2022

Sist gang vi testet Cannondale Tesoro var i 2021, da i en X3-variant. X1-modellen vi har på test her er noe dyrere og flottere utstyrt. Og Cannondale har gjort flere oppgraderinger soim gjør denne sykkelen interessant. De skal vi komme tilbake til i testen. 

Tesoro Neo X1 kommer i tre rammeversjoner - en med klassisk lavt innsteg som typiske damesykler - en med lav ramme som vi har testet her, og en versjon som ligner mer på en klassisk terrengsykkel med høyt overrør. 

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer UTE,

Terrengsykkel, Fri Flyt, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
50%
rabatt
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Utemagasinet.no er friluftsfolkets nettsted. Gjennom grundige utstyrstester, turreportasjer, og intervjuer med aktuelle friluftsprofiler får du inspirasjon og tips til dine egne turer.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Utemagasinet.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalist: Gunhild Aaslie Soldal | Tips til redaksjonen

Kommersiell leder: Alexander Hagen